Red sky

Dzwonki:
http://www.darmowe-dzwonki.beskidy.pl/

Tapetki:
http://www.zaurusthemes.org/content/wallpapers/240x320/index.html

Kod:
http://www.zedge.net

92 animowane tapety w rozdzielczości 176x220
Kod:
tapety w rozdzielczości 176x220 zgodne z k700i,k300i,k750i,k500i... Tapety samochodowe (164)
Kod:
tapety ruchome (gify) (60)
Kod:
tapety sportowe (93)
Kod:
Themesy do K700
Kod:
http://www.esato.com/logos/colour/k700themes.php

Miłego ściągania

Aro <hu@friko7.onet.pl napisał:

jak wymyslisz jak to oprogramowac to sie beda ruszac ;)

Nie musze nic wymyslac, bo to juz jest dawno zrobione. Kazda (chyba?)
wersja
GG pod domyslnym systemem operacyjnym wyswietla ruchome emotikony. PowerGG
pozwala podpiac dowolny rysunek w formacie jpg albo gif, w tym gify
wieloklatkowe.

Trzeba wymyślać, GG i PowerGG korzysta z jedynej słusznej przeglądarki,
tu chodzi o to, aby to oprogramować w Kadu. Polecam lekturę -


Ja tylko dopowiem, że istnieje program o nazwie GNU Gadu 2 (moja młodsza
siostra używa i bardzo sobie chwali). Obsługuje ruchome emotikony (i inne
ikonki też), a w najnowszej wersji (pre1) dodano obsługę smsów. Zrobili
to naprawdę dobrze, np. w przypadku wysyłania wiadomości do sieci Idea,
pojawia się okienko z obrazkiem ze strony www i polem na wpisanie
zamieszczonego na obrazku tekstu. Dodam jeszcze, że program wykorzystuje
gtk2.

Użytkownik "Doktor" <

...swój sprzęt do naprawy komuś kto ma taką stronę? :D

http://www.comp-serwis.prv.pl/


-----------------
Poza tym, czego się nabijasz?
"...Na początku zajmowaliśmy się tylko składaniem komputerów i instalowaniem
systemów, w sierpniu do naszych usług doszło tworzenie stron internetowych,
..."
przecież widać, że to jest jeszcze produkt niedokończony... brakuje tu
flash`a, siedmiu gifów, które właśnie animują i czterech ruchomych
banerów...

Pozdrawiam
Darek

Był 20 sierpień 2004 (piątek) gdy o godzinie 12:27 *Darek S.* napisał(a):

...swój sprzęt do naprawy komuś kto ma taką stronę? :D

http://www.comp-serwis.prv.pl/
-----------------
Poza tym, czego się nabijasz?
"...Na początku zajmowaliśmy się tylko składaniem komputerów i instalowaniem
systemów, w sierpniu do naszych usług doszło tworzenie stron internetowych,
..."
przecież widać, że to jest jeszcze produkt niedokończony... brakuje tu
flash`a, siedmiu gifów, które właśnie animują i czterech ruchomych
banerów...


Własnie dlatego się nabijam. Strona bez siedmiu animowanych gifów to zadna
strona!

Użytkownik Dorunia napisał:


Czy jakaś dobra duszyczka mogłaby napisać jak zrobić ruchomego gifa w corel
photo paint? Nie znam tego programu, nie umiem nawet znaleść opcji która
jest polecana w samouczku 'zapisz jako gif ruchomy'. :(

--
Dorunia


hej wczoraj robiłem zobacz na www.gawlikpawel.website.pl
dajesz w menu move
dalej create from document
a później dodajesz tylko klatki czyli insert from file
i zapisujesz wszystko bardzo prosto:-)

Dekalog napisał(a) w wiadomości:
<01bd78b9$47016ac0$08244@wiesiek.osa.torun.pl...


Jakie programy polecacie do tworzenia animacji ?


adobe photoshop + cos do sklejania ruchomych gifow ,
adobe premiere
3d studio MAX
paint shop pro ,
a dla uparlego notatnik
i wiele innych

----------
Michał Fik Połaniec | http://www.ceti.com.pl/~michalf
http://webexpress.idc.com.pl - redaktor  ICQ: 2806871


Karol Nowakowski wrote:
Marcin Mrzyk wrote:
| Mam pytanie do fachowców z grupy:
Nie jestem niestety tutaj fachowcem...

|  Otóz widziałem na kilku stronach ruchome rysunki, nie chodzi
| mi tu bynajmniej o animowane GIF, czy coś w tym stylu, po prostu
| rysunek poruszał się np. góra - dół, etc. Czy wie ktoś może jak
| to zrobić? Jeżeli tak to bardzo proszę o proste wytłumaczenie,
| bo jak na razie w Jav'ie jestem "zielony".
Jezeli dobrze zrozumialem, to jest to zrobione wlasnie przez animowany
gif. Po prostu zajmowal on taka wysokosc po jakiej sie poruszal i z tad
to wrazenie.


To tez prawda, niektore gify tak sie robi. Ale przesuwac gify tez mozna,
polecam zapoznanie sie z nowymi mozliwosciami JavaScript 1.2
oraz Dynamic HTML (DHTML) patrz strona: http://developer.netscape.com/
A dla zainteresowanych jak moze wygladac strona DHTML zapraszam
na http://www.maxsoft.com.pl/test/ (uwaga!!! w trakcie budowy)
Pozdrawiam,
    Mariusz

Jakis czas temu stworzylismy z kumplami system:
http://mops.uci.agh.edu.pl/~zolnierz/czytelnia/
calosc zabrala nam dwa i pol dnia roboty, jedno popludnie robienia
ruchomych gifow. Proces dziala napisany w C, reszta w Perlu.
System pozwala zapoznac sie ze problem czytelnikow i pisarzy.(Jezeli ktos
nie zna odsylam na strone) Stworzylismy go na UNIXa (Linuxa).

Pol roku pozniej podjelismy sie niemal identycznego zadania. Goscie
dawali nam gotowy program. Na wejsciu mialy sie pojawic formularze w
HTML'u, na wyjsciu rowniez strony WWW.

Pojawil sie tylko jeden maly (z pozoru) problem - mialo to byc na
Win95. I to zaczely sie problemy. Przez 7 miesiecy zabieralismy sie i
meczyli z problemem. Odpalanie jednego procesu z drugiego,
przekierowanie wyjscia ... ze wszystkim byly problemy
... po prostu wielka wtopa - WIN95.

                                      Pawel.

On 13 Jul 1998 21:47:28 GMT, Artur R. Czechowski


<artu@travarica.100.ml.orgwrote:
Witam
Czym pod Linuxem mogę zrobić ruchomego gifa?


Chocby GIMP-em. (http://www.gimp.org
ftp://ftp.icm.edu.pl/pub/graphics/gimp)

Michal

=====================================================================
Michał Wiśniewski                     mis@hetman.iis.pw.edu.pl
Warsaw University of Technology

At 13:02 96-06-11 +0200, you wrote:

Witam wszystkich !

Czy ktos z szanownych News czytaczy wie jak zrobic ruchomego GIF-a (patrz
niektore strony WWW: www.tl.krakow.pl, www.philips.com i inne)?
         _/  _/     _/    _/              Wojciech Sosnicki
       _/    _/          _/  _/      e-Mail: woj@tl.krakow.pl


Trzeba wziac program (Windowsowy)  GIFCON  (GIF Construction Set)
i on umozliwia upychanie kilku GIFow w jednym z mozliwoscia odczekania
po kazdym wyswietleniu.  Umozliwia takze specyfikacje numeru koloru
przezroczystego.
  Mozna tez te operacje, tj wstawianie bloku kontrolnego, robic
"recznie"  ale polecam to prawdziwym hackerom.
GIFCON  trzeba troche poznac zeby zrobic sensownie animacje.

Romek
PS    Animacja GIFowa oczywiscie nie dziala w Netscape 1.1
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
------------   Informatyka  to  nauka  eksperymentalna   ------------


t@free.polbox.pl (Tomasz Lisowski) wrote:
Panowie, wchodze na bylejaka strone WWW sejwuje ruchomego gifa (na
dysk), wsadzam go na swoja strone i... GIF sie nie chce ruszac !
Moze ktos wie dlaczego ???

--
Tomasz "TFox" Lisowski


nie zalewaj go gipsem

ps: temat na  news:pl.comp.www

a pod czym go ogladasz (jak juz wrzucisz na swoja strone) ?

Grzegorz Szyszlo <z@avalon.wbc.lublin.plwrote in article
<5ri700$5pm@helios.man.lublin.pl...

t@free.polbox.pl (Tomasz Lisowski) wrote:
| Panowie, wchodze na bylejaka strone WWW sejwuje ruchomego gifa (na
| dysk), wsadzam go na swoja strone i... GIF sie nie chce ruszac !
| Moze ktos wie dlaczego ???


At 11:42 97-07-29 +0200, you wrote:


a pod czym go ogladasz (jak juz wrzucisz na swoja strone) ?


  Poniewaz nie wiem kto zadaje pytanie i czy to jest retoryczne pytanie
  czy innego typu zlosliwosc to wyjasnie ze:

Ruchome GIFy oglada sie:

    - Netscape od 2.0  wzwyz,

    - IE  nie wiem od ktorej wersji ?

    - GIFconstructionSet czyli GIFCON

    i byc moze jeszcze kilka innych programow, o ktorych nie wiem :(

ten ostatni programik, przynajmniej w wersji jaka ja uzywam
odtwarza animacje w jakims dziwnym tempie niezgodnym z tym
co pokazuje Netszkapa.


Grzegorz Szyszlo <z@avalon.wbc.lublin.plwrote in article
<5ri700$5pm@helios.man.lublin.pl...
| t@free.polbox.pl (Tomasz Lisowski) wrote:
| Panowie, wchodze na bylejaka strone WWW sejwuje ruchomego gifa (na
| dysk), wsadzam go na swoja strone i... GIF sie nie chce ruszac !
| Moze ktos wie dlaczego ???


--
Romek
-_-_-_-_-_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _-_-_-_-_-
   -----   PeCetologia jest nauką eksperymentalną !  -----
       """"""" a wszystkiemu WINne są komputery """""""

Użytkownik Dariusz Jaworski napisał:

webfly wrote:

| webfly | http://webfly-design.com [1,5]

Tak sobie spojrzałem na Twoje produkcje i teraz rozumiem skąd
marudzenie na wygląd fuj'a. Powinien mieć koniecznie loader
z flashem, kolorowe menu, ruchome gify, rollovery i tak dalej.
Taki njuskul :) Popraw www.icentrum.pl, bo Cię jeszcze jakiś
harcerz-hardcorowiec zgłosi (pliterki się sypią w IE, drugie
logo tańczące się trochę rozjeżdża etc.). Degistibus, co?


:) Degistibus, co? Raczej netykieta harcerzyku... :)
PLONK

05-06-20 22:08 +0200, Przemyslaw Popielarski napisał(a):

Ygrek <e-mail@www.ygrek.plwrote:

| Poproszę o sugestie i rady odnośnie www.grzejniki-kami-pl .
| Po ostatniej wizycie tu poprawiłem to i owo wedle zaleceń, plus
| wykluczyłem błędy wc3 Validatora. Dziękuje za pomoc.
Fajne, czuje sie 10 lat mlodszy :)


Brakuje mi tu marquee i kilkunastu ruchomych gifów, nie umywa się do
web4all :-P

Na mojej www znajdziesz ok 120 ruchomych gifow, texty BigCyca, i wiele wiele
innych fajnych rzeczy. Zajrzyj koniecznie. Adres: http://free.com.pl/zbooky

---------------------------------------------
         Łukasz Dłubała
    e-mail: zbo@free.com.pl
URL: http://free.com.pl/z/zbooky
---------------------------------------------


Zgadza się mam IE i zapis =prawy myszki | Zapisz obraz jako ...|
no i zapisuje jest *.gif i tylko zatrzymana poza z ruchomego ... ,
albo coś mam nie włączone ... łącznie z percepcją własną :-).

Proszę o dalsze sugestie - pozdrawiam.


sugestia HAOBE nadal aktualna... gif jest zapisany jako animowany ale nie
ogladasz go prawdopodobnie w programie ktory umozliwia wyswietlanie gifa
animowanego, albo... nie sciagnales go w calosci...

---pozdrawiam
[[]]ART777[[]]ICQ 52621867[[]]--- mailto:gra@poczta.fm
[[]] http://www.webmaster.silesianet.pl - TYPOGRAFIA
[[]] www inaczej...


1. rejestracja w wybranej wyszukiwarce (Altavista, Infoseek etc.)
- nie bardzo wiem o co chodzi kolesiowi , czy jest mozliwosc aby strona
sama
sie rejstrowala ??
jesli tak to jak to zrobic bo nigdy o tym nie slyszalem


http://fabryka.republika.pl/strefa/    w dziale tworzenie stron www/inne
narzedzia
masz kilka programow ktore dodaja strone do wyszukiwarek
do katalogow chyba musisz dodac sam, nie wiem czy sa
do tego jakies progsy


2. rejestracja w dwóch kolejnych wyszukiwarkach

3. zastosowanie arkuszy stylów .css


jak juz wczesniej powiedziano musisz sprecyzowac o co ci chodzi


Jaki program uzyc do edycji , ja zawsze strone robilem w notatniku
:))


ja proponuje pajaczka mi on bardzo odpowiada


4. ruchome elementy na stronie (widocze na wszystkich przeglądarkach
a tego to juz wcale nie rozumiem :))


po prostu animowane gify tylko uwazaj zeby nie zajmowaly za duzo
bo nigdy sie nie doczekasz jak ci sie strona zaladuje